Wij geloven in…

De kracht van persoonlijke communicatie.

Een stukje geschiedenis.

In 1997 opgericht als Direct Force Sales Support; een verkoopondersteunend bureau met als missie herwaardering voor het verkoopvak. In de afgelopen decennia is Direct Force getransformeerd in een creatief marketingbureau, met een specialisatie in de face-2-face executie. Intussen heeft Direct Force vestigingen door heel Nederland, waarvandaan honderden promotors iedere dag het land in trekken met de meest spraakmakende campagnes.

Onze visie…

Iedere ontmoeting is een verrijking.

Onze missie.

We tonen mensen hoe zij hun leven kunnen verrijken. Onze young professionals leggen contact en communiceren met hen op een manier die voldoening geeft en inspirerend is.

Kernwaarden.

Bij Direct Force staat integriteit hoog in het vaandel. We zijn eigenzinnig, échte doorzetters en hebben het vermogen om snel te schakelen. We zijn speels en nemen onze verantwoordelijkheid.

Onze drie pijlers voor een succesvolle campagne.

Creatief concept

Vanuit het inzicht in de doelgroep, de belofte vanuit de klant en de ‘reason to believe’ wordt een communicatieboodschap geformuleerd. Met de communicatieboodschap en het beoogde resultaat als uitgangspunt, werken we naar een creatief en aansprekend concept, dat past bij de merkwaarden en wensen van onze opdrachtgever.

Perfecte uitvoering

Een goed idee moet in theorie meer opleveren dan dat het kost, maar zonder een goede uitvoering gaat dat niet lukken. Voor ieder project wordt een specifiek projectteam opgezet bestaande uit een pool studenten, ondersteund door ervaren account-, sales- en projectmanagers. Door jarenlange ervaring en tussentijdse analyses, kan er snel geschakeld worden.

Meetbaar resultaat

Een campagne is pas écht succesvol als er een meetbaar resultaat is behaald. In overleg met de opdrachtgever wordt bepaald met welke KPI’s er gemeten worden. Een goede evaluatie is nodig om kennis te delen en door te zetten in actiepunten voor toekomstige campagnes. Naast kwantitatieve informatie, vergaren onze promotors ook kwalitatieve informatie doormiddel van reacties en ervaringen van consumenten.

Bij brainstorms betrekken we ook de studenten zelf.

Marketing met een glimlach.

Bij al onze campagnes staat de persoonlijke interactie centraal. Direct Force ontwikkelt al sinds 1997 eigenzinnige actiemarketingcampagnes, met de ambitie om iedere ontmoeting tot een verrijking te doen leiden. We zijn gespecialiseerd in cross-mediale campagnes, met een duidelijke focus op face-to-face marketing.

We zijn ontzettend trots op de mooie projecten die we samen met verschillende (prachtige) merken op hebben kunnen pakken.

“Progress was never made
by standard people.”

Maak alvast kennis met dit geweldige team.

Camiel

Managing Director

Camiel die werkt het liefst met mensen, maar om met Camiel te kunnen werken, zul je hem wel eerst moeten vinden!

Nick

Salesmanager

Wil jij Nick tot kalmte manen? Zet hem in een vergaderzaal. En tot die tijd? Mwhop mwhop… gas erop!

Patrick

Manager Functionele Activiteiten

Ben jij de BTW-bonnen kwijt? Dan moet je langs Patrick. Tip van flip: met een gitaarnummer en een lekker flesje wijn wordt zelfs Patrick een zachtgekookt eitje.

Anouk

Accountmanager

Bring Sally up, bring Sally down! Of het nou een bootcamp, boks-klasje of volleybalwedstrijd is… Anouk gaat ervoor! Die sportersmentaliteit komt goed van pas op de werkvloer.

Stephan

Accountmanager

Stephan houdt wel van wat gekkigheid. Of dat nou op het voetbalveld, in de FitForFree of in de paardenstal is… met Stephan kan je altijd lachen!

Yasmine

Office Manager

Een levensgenieter die van wanten weet. Schrijft ook nog eens blogs over waanzinnig lekker eten!

Sandra

Data Entry

Staat binnen Direct Force bekend om haar altijd vrolijke telefoonstem en neemt in haar vrije tijd de meest prachtige foto’s. Echt? Ja echt, waar!