fbpx

Onze visie ‘elke ontmoeting is een verrijking’ nemen we steeds serieuzer. Niet alleen zetten we tegenwoordig salespromotors aan het werk voor Direct Force maar hebben we onze talentenpool sinds 1 augustus jl. uitgebreid met merkambassadeurs. Tijd voor wat uitleg.

Waarom merkambassadeurs?

Als Merkambassadeur voor Direct Force maken onze talenten er een persoonlijke missie van om ontmoetingen te verrijken. Dit doen zij door de doelgroep volledig te informeren over de mogelijkheden van het product of de dienst. Voor de merkambassadeurs van Direct Force staat merkbeleving centraal. Ze zijn niet alleen fan van het product, ze weten dit door middel van een compleet concept over te brengen op speciaal geselecteerde evenementen. Het doel van de werkdag is om zoveel mogelijk fans te maken waarmee de Merkambassadeur bijdraagt aan een positieve merkbeleving.

Heb jij ze al gespot?

Onze merkambassadeurs zijn actief op grote sportevenementen en -wedstrijden, theatershows en andere special events voor onze nieuwe klant HelloFresh. Als actiemarketingbureau was het voorheen gebruikelijk om de salespromotors in te zetten op projecten. Dit wordt nog steeds gedaan, maar er is een duidelijke verdeling gemaakt in onze talentenpool welke nu bestaat uit Salespromotors en merkambassadeurs. Hierdoor kunnen wij onze talenten nog beter inzetten op zowel bestaande als nieuwe projecten.

Selectieprocedure en training

Wie in aanmerking komt voor de functie merkambassadeur heeft deelgenomen aan een strenge selectieprocedure. Deze volwassen HBO en WO studenten beschikken over leiderschapskwaliteiten en draaien hun hand niet om voor het geven van een presentatie. Tijdens de training van 5 uur staat het overbrengen van de waarden van HelloFresh centraal. Het team, dat door een ringetje te halen is, maakt het haar missie om bezoekers van special events zo volledig en correct mogelijk te informeren over de mogelijkheden. Want…

… door mensen op een kwalitatieve manier te informeren over het product of de dienst wordt de klant positief verrast en enthousiast om het product te proberen!

Camiel

Author Camiel

...

More posts by Camiel